My Little Sharing

My Little Sharing

一到夏天又生多咗頭瘡,去Regal Hair Institute試做個頭皮Treatment睇下效果好唔好先

夏天一到生多咗頭瘡,所以Regal Hair Institute試做Hair Treatment。到底效果好唔好呢?

Regal Hair Institute係美國US Trichology Institute毛髮學協會成員之一,產品同儀器都有FDA認證,安全可靠,有晒認證,好唔好十分明顯啦。我完全可以唔擔心,好好安心試做。


首先,Regal Hair Institute的髮理顧問會幫我做咗頭皮分析先,會放大60倍至200倍,Regal Hair 顧問幫我檢查頭皮狀況好唔好、頭髮濃密度、頭皮角質狀況、頭皮敏感度、頭皮油份、毛穴狀況。檢查完,我除咗頭油比較多同埋某啲毛穴有阻塞,令到局部位置生出嚟嘅頭髮比標準細外,其他方面都好似好唔錯,所以建議我試做有機植控油Hair Spa,可以改善頭油過盛、頭瘡、頭皮屑。











Before(🥶好多一粒粒油脂阻塞)







After(🤩乾淨晒,髮根都睇到)







Step 1: Regal Hair Institute的頭髮護理員用儀器幫我深層頭皮淨化,去走老化頭皮角質,感覺好得意,有啲氣同生理鹽水噴出嚟,而且涼涼地,幾舒服。












Step 2: 幫頭皮搽控油Hair Mask,敷約20分鐘,同埋會Steam佢,敷緊果陣頭皮超級冰涼,敷完就去過水,Regal Hair Institute的頭髮護理員仲提醒我當晚最好唔好洗頭,等個Hair Mask可以吸收得耐啲,如果真係想洗頭就用清水洗,最好唔好用洗頭水。













試做完Hair Spa就再去做頭皮分析,頭油明顯少咗好多,毛穴亦無咁阻窒,感覺個頭輕盈咗,而且Regal Hair Institute的髮理顧問建議我唔同季節要用唔同性質嘅洗頭水,春夏用深層清潔功能嘅Gel狀洗頭水比較好,可以去除多餘頭油,同埋每星期做一次頭皮去角質護理,防止毛穴阻塞,而秋冬Regal Hair Institute的髮理顧問就建議我用保濕成份重啲嘅乳液狀洗頭水,因為頭皮同面部皮膚一樣,如果太乾係會分泌得多啲油脂,仲有就係我要改下我洗頭嘅習慣,好好洗頭,唔好淨係洗某約個位,我唔係每一個位都洗得乾淨,尤其M字位,我真係比較少去按佢。試做完Hair Spa果排,個頭真係無出咁多油。

Regal Hair Institute森髮研究中心

https://www.facebook.com/USAPRODUCTLAB
尖沙咀金馬倫道3號波蒂妮斯大廈6樓全層


Previous
Next Post »