My Little Sharing

My Little Sharing

ONE COSMEDIC壹美健TRIOLIFT膠原三次方去眼紋療程

其實一直以來我皮膚問題唔算好大,但我最想解決係眼部問題(黑眼圈、眼紋、眼袋、淚溝),眼係靈魂之窗,如果有黑眼圈、眼紋、眼袋哩啲問題,個樣睇落會好殘好唔精神,所以一直都有留意有咩方法可以改善到哩啲問題。最近見到壹美健有個叫Triolift嘅療程,話可以強效減淡眼紋撫平眼袋改善眼周凹陷擊退黑眼圈,睇完有啲心動...所以17/12/18就去做我第1次Triolift。

我係喺銅鑼灣分店做,大堂環境簡潔舒適,開頭美容師會詳細講解療程,Triolift技術針對眼紋有3個層次:立方多極射頻(RF)立方單極射頻(FRF)分段點陣式微針射頻(NFRF),達致增生膠原纖維重建膠原網重組排列膠原彈簧由淺入深徹底解決皮膚問題。



美容師根據我眼部情況,話其實我淨係做RF同FRF已經會睇到效果,而且因為NFRF係再比較深層,所以要敷20分鐘藥膏後先可以做,由於時間關係,都係留返下次先試 。

療程首先當然係洗面,之後就幫我敷水份mask打底,跟住就開始做Triolift,首先係做RF,做嘅過程無任何不適感覺,只會feel到暖暖哋,機頭除咗會碌眼位外,仲會碌埋眉至額頭向上提拉,做完半邊面效果好明顯,眼圈即時淡咗、眼袋細咗,跟住做埋另一邊面,最後就做埋FRF,哩個係重點打落有問題嘅位,感覺都係暖暖哋,做完眼紋睇落好似淡咗啲啲,左十療程大概十幾分鐘,而且之後果幾日對眼都keep到好精靈有神,不過之後再做多幾次先報告佢嘅效果。


 【讀者優惠】
免費體驗獨家TRIOLIFT膠原三次方療程
登記連結﹕http://bit.ly/2BvkZn2
Previous
Next Post »