My Little Sharing

My Little Sharing

Doctorcos Ultra Hyaluronic Paradise Ampoule Cream (Doctorcos透明質酸高效保濕面霜)

Doctorcos Ultra Hyaluronic Paradise Ampoule Cream (Doctorcos透明質酸高效保濕面霜)
深層補濕,強效鎖水,淡化細紋,緊緻眼袋,用後肌膚更顯光滑有彈性!

功效:
內含玻尿酸成份,有助深層補濕,強效鎖水,提升肌膚含水量達98.18%
面霜 (下層):給予肌膚充足養分滋養,強效保濕,嫩滑肌膚,用後更顯光滑有彈性

玻尿酸的功效,已受到國際認同。doctorcos 貴族玻尿酸安瓶含有 1000mg 玻尿酸,有助肌膚吸收高達 500C.C 的水分。當中,高分子玻尿酸能保持皮膚表面的水分最佳狀態,而低分子玻尿酸則幫助皮膚吸收水分,從根本上解決皮膚緊繃、外油內乾的問題。

持續 120 小時保濕,具有補水、彈力、營養、美白等多重功效,為你的肌膚注入源源不絕的水分,打造水嫩細緻美肌。
哩款面霜一直想試~但奈何屋企盒UGB仲未用晒,所以諗住用晒先買~但竟然o係五一黃金週經過E-Market樓下,比我見到Drcos大減價,於是就上去睇下,上到去仲開心!!!竟然可以單買面霜~唔駛一set買!!!因為我本身仲有兩支眼霜未用,所以唔打算買眼霜,面霜單買都係$150 jar!!!

打開包裝盒,見到白色同藍色瓶, 我仲以為E-market俾錯左我,俾左眼霜面霜set我, 但原來白色果個係個蓋黎...=.=" 一打開見到面霜藍色gel-cream狀, 而且有陣淡淡的海洋系列ge香味, 用左兩日, 感覺唔錯!!!好好推,但唔會有水珠, 份量用少少就可以搽晒全面, 幾保濕, 但唔lup, 而且出少左面油!!!

如果要同Drcos第2代比較, 我鍾意哩款多d, 因為佢ge味道比2代討好, 比2代清爽,但保濕過2代!!因為2代搽左果個感覺係爽得黎係無乜保濕感覺~但哩款就會feel到皮膚即時飲飽水ge感覺,同埋我2代係冬天用果陣面上真係出少左好多油,但到春夏天用就開始出多左面油,雖然仍然都係少面油過我以前用果d面霜, 但哩款新出ge面霜宜家夏天用都係比2代再出少左面油!!所以哩款面霜除左價錢貴過2代外, 其他野都好過2代!!
Previous
Next Post »