My Little Sharing

My Little Sharing

Zenses White Michelia Body Wash 白蘭花沐浴露

平時最鍾意就係試新野~尤其係Body wash~通常用完都唔會encore~Body wash有平有貴~不過我偏向買平ge~始終用嚟沖涼~用幾百蚊一支會好肉痛~萬一買唔岩,支野就好似一世都用唔完~話晒都幾百至一千毫升!XDDD

我本身皮膚唔係特別乾而且好少敏感~所以買body wash洗得夠乾淨唔繃緊~而且味道OK就無問題~!話說我早排有張萬寧coupon~所以去果度睇下有咩可以買~咁我俾我見到Zenses Lemon body wash~好白痴lor!我開頭以為哩支係好細個用果支Zest lemon body wash~跟住見到有白蘭花味~猶豫左陣~最後決定買白蘭花果支~因為哩隻味唔係度度有~大約$33支~!


晚上沖涼就急不及待開黎用~嘩嘩嘩!!!隻味同喺街邊d公公婆婆賣ge白蘭花味有99%相似!!味道好清新好舒服~而哩支Body wash 99%抗菌~同埋有馬油成份滋潤肌膚~不過用完就唔覺得真係好滋潤~但感覺就清爽得來不繃緊~好適合春夏哩d季節用~而且鍾意白蘭花ge朋友一定會鍾意哩支body wash~!=]


P.S 唔係間間萬寧都有~我哩支喺旺角胡杜生行分店買的~

Previous
Next Post »